home Ostatní Využijte možností externího call centra pro vaše klienty!

Využijte možností externího call centra pro vaše klienty!

Call centrum je rozhodně velice příjemnou možností, jak byste mohli oslovovat svoje klienty doslova na denním pořádku. Jenže je také velice nákladnou záležitostí. Znamená to poměrně velké množství zaměstnaných zákazníků a náklady na prostory a technologické zázemí mohou být opravdu vysoké.

Jenže zřízení vlastních zaměstnaneckých a prostorových kapacit není ani zdaleka jedinou možností, jak se ke call centru můžete dostat. A to především v době, kdy možnosti externího call centra mohou získat u vašich klientů bonusové body.

Ušetřete ohromné peníze a kvalitní služby

Pokud byste se rozhodli call centrum kompletně zařídit z vašich vlastních financí, tak bychom se bavili o milionových částkách. Těm se ale ani zdaleka nepřiblížíte v případě, kdy budete využívat služeb externího call centra. Samotné externí call centrum víceméně funguje tak, že máte možnost si pronajmout kapacity podle vašich potřeb. Můžete si řídit počet operátorů, dobu, kdy musí být dostupní i to, jaké informace mají shánět. A to všechno za naprostý zlomek ceny, kterou byste jinak sami musel investovat.

Získávejte nové kontakty a informace

Takzvané leady jsou jednou z věcí, které call centrum může pohodlně generovat. Velice laicky jde o to, že call centrum získává kontakty s vašim okolím a tím může získávat nejen nové klienty, ale také může získávat potřebné strategické informace. Mnohdy tak mohou být účely call centra nejen prodejní, ale může také velice efektivně a kvalitně vykonávat úlohu strategických průzkumů trhu, které vám pomohou s kvalitou a směrováním vašich služeb a produktů.

Jednoduché sjednávání kontaktů

V rámci komunikace v call centru je také sjednání schůzky něčím, co je doslova na denní bázi. Mimo shánění nových informací a nových klientů tak mohou call centra také fungovat jako komunikační most mezi zaneprázdněnými zaměstnanci a firmami a mezi jejich klienty. Díky tomu tak můžete získávat jednotlivé položky do kalendáře. Přitom ale nemusíte ztrácet čas tím, že musíte osobně někoho kontaktovat a namísto toho se můžete soustředit přesně na vaši práci.